Πολιτική Αλλαγών – Επιστροφών
Για την πραγματοποίηση οποιασδήποτε αλλαγής ή επιστροφής προϊόντος ο πελάτης οφείλει να έχει στην κατοχή του το εκάστοτε παραστατικό αγοράς που αποδεικνύει την συναλλαγή (π.χ. Απόδειξη Λιανικής, Τιμολόγιο Πώλησης/Δελτίο Αποστολής).
Ελαττωματικά Προϊόντα
Σε περίπτωση ελαττωματικού προϊόντος επικοινωνήστε με την εταιρεία για την αντικατάσταση αυτού. Η εταιρεία θα αντικαταστήσει το προϊόν εφόσον πληρούνται οι προϋποθέσεις του νόμου και τηρηθούν οι παρακάτω όροι.
Δικαίωμα Υπαναχώρησης
Το δικαίωμα υπαναχώρησης που προβλέπεται στα άρθρα 3ε έως 3ια του Ν. 2251/1994 δεν ισχύει α) στην προμήθεια αγαθών που κατασκευάζονται σύμφωνα με τις εξατομικευμένες προδιαγραφές του καταναλωτή, β) στην προμήθεια αγαθών, στα οποία έχει επέλθει ζημία από υπαιτιότητα του καταναλωτή, γ) στην προμήθεια αγαθών, τα οποία λόγω υγιεινής δεν είναι κατάλληλα για επιστροφή και δ) στην προμήθεια αγαθών, των οποίων η συσκευασία τους είναι καταστραμμένη.
Επιπλέον, δεδομένου ότι ανάμεσα στα προϊόντα μας συγκαταλέγονται και προϊόντα τα οποία μπορούν να αλλοιωθούν ή που λήγουν σύντομα, ή που είναι ευάλωτα και άρα ευαίσθητα προϊόντα σας ενημερώνουμε ότι τα προϊόντα αυτά εξαιρούνται ρητώς εκ του νόμου από το δικαίωμα άσκησης υπαναχώρησης. Επιστροφές πραγματοποιούνται μόνο: α. κονσέρβες, β. γυάλινες συσκευασίες και γ. μη βρώσιμα προϊόντα που δεν έχουν ανοιχτεί οι συσκευασίες.
Τα προϊόντα που αγοράστηκαν πρέπει να επιστραφούν στην αρχική τους κατάσταση συνοδευόμενα από το σχετικό παραστατικό (απόδειξη – τιμολόγιο) πώλησης.
ΠΡΟΣΟΧΗ: Σε κάθε περίπτωση προτού προβείτε σε οποιαδήποτε εκ των ως άνω ενεργειών επικοινωνήστε μαζί μας, τηλεφωνικώς στο τηλ. 231 020 1382 ή μέσω ηλεκτρονικού ταχυδρομείου για να σας καθοδηγήσουμε σχετικά με τα βήματα που πρέπει να ακολουθήσετε ανάλογα με το πρόβλημα που αντιμετωπίζετε.
Συνέπειες της υπαναχώρησης
Σε περίπτωση επιστροφής προϊόντος, εντός των πλαισίων των παρόντων όρων, ο καταναλωτής έχει τη δυνατότητα να επιλέξει, είτε να του επιστραφεί το καταβληθέν ποσό, είτε να προχωρήσει σε αντικατάσταση του προϊόντος που επιστρέφει με προϊόν τουλάχιστον ίσης αξίας ή μεγαλύτερης καλύπτοντας την όποια διαφορά.
Η ανωτέρω επιστροφή χρημάτων θα εκτελεστεί από την εταιρεια, χρησιμοποιώντας το ίδιο μέσο πληρωμής που χρησιμοποίησε ο καταναλωτής για την αρχική συναλλαγή, εκτός κι αν ο τελευταίος συμφωνήσει ρητώς για κάτι διαφορετικό. Σε κάθε περίπτωση, δεν θα χρεωθούν έξοδα για τέτοια επιστροφή χρημάτων, παρά μόνο εφόσον ο καταναλωτής προτείνει διαφορετικό μέσο επιστροφής των χρημάτων του (από αυτό που χρησιμοποίησε στην αρχική συναλλαγή).
Εφόσον η αγορά είχε γίνει με κάρτα, θα γίνεται πίστωση της κάρτας του καταναλωτή με το ποσό που αντιστοιχεί στην επιστροφή, μέσα σε διάρκεια (7) ΕΠΤΑ ημερολογιακών ημερών από την επομένη της ημέρας που θα παραλάβει η εταιρεία το προς επιστροφή προϊόν.
Εφόσον η αγορά είχε γίνει με αντικαταβολή του καταναλωτή στον τόπο παράδοσης, ή σε οποιαδήποτε περίπτωση δεν είναι δυνατή η επιστροφή χρημάτων με το μέσο που χρησιμοποιήθηκε στην αρχική συναλλαγή, η επιστροφή των χρημάτων σε περίπτωση υπαναχώρησης, θα πραγματοποιείται κατόπιν συνεννόησης, με κατάθεση σε τραπεζικό λογαριασμό που θα υποδείξει ο καταναλωτής στον οποίον είναι (συν)δικαιούχος, χωρίς δική του επιβάρυνση. Το κόστος της υπηρεσίας αντικαταβολής δεν επιστρέφεται.
Σε περίπτωση που ο λόγος επιστροφής/αλλαγής του προϊόντος οφείλεται σε λάθος της εταιρείας ή σε ελαττωματικό προϊόν, τα έξοδα επιστροφής επιβαρύνουν την ίδια την εταιρεία, διαφορετικά τα έξοδα επιστροφής επιβαρύνουν τον καταναλωτή/ πελάτη.
Διαδικασία και Τρόποι Επιστροφής προϊόντων
ΠΡΟΣΟΧΗ. Συμβουλεύουμε προτού προβείτε σε επιστροφή, επικοινωνήστε μαζί μας, τηλεφωνικώς στο 231 020 1382 ή μέσω ηλεκτρονικού ταχυδρομείου για να σας καθοδηγήσουμε σχετικά με τα βήματα που πρέπει να ακολουθήσετε. Επιστροφές μπορούν να πραγματοποιηθούν με τους παρακάτω τρόπους:
Μέσο αποστολής του προϊόντος
Προκείμενου να αποστείλετε το προϊόν στα κεντρικά της εταιρείας, συσκευάστε το προϊόν στον αποθηκευτικό χώρο όπου παραλάβατε την παραγγελία τοποθετώντας συμπληρωμένο έντυπο υπαναχώρησης (σχετικό υπόδειγμα μπορείτε να βρείτε κάνοντας click εδώ) και στην συνέχεια αποστέλλετε το δέμα, μέσω της συνεργαζόμενης εταιρείας Courier
Ακυρώσεις παραγγελιών
Οποιαδήποτε ακύρωση παραγγελίας γίνεται αποδεκτή ΧΩΡΙΣ επιβάρυνση υπό την προϋπόθεση ότι ΔΕΝ έχει πραγματοποιηθεί η αποστολή των σχετικών προϊόντων.
Η ακύρωση παραγγελιών γίνεται αποκλειστικά μέσω αποστολής σχετικού μηνύματος ηλεκτρονικού ταχυδρομείου στο e-mail: info@lavega.gr